3.10.2007

Huh! Meikäki sit...

Joo...

Ei kai siinä. Hirveen kansanpainostuksen takia sit aloin blogittaan. Serkkupoika muka sano et kansalla kiinnostaa lukia tätä meikän suotamaa paskaa...Joten aloin sit pitään tätä trendikästä nettipäiväkirjaa.

Edittiä:

Niin, siis kuka meikä on? Oon Hösö, semmonen suht ok perusjätkä Suomen Lapista, Rovaniemeltä. Hieman pulleahko, pyöreä ja suht pehemyt. Oon täsä joitaki vuosia harrastellu tuommosta "freeride" ja "downhill" pyöräilyä. Ja sieltä piireistä tuo nimikin on tullut... No kumminkin, meikä tykkää pyöräillä, tai ainakin joskus oon tykänny. Nyt se o jääny aika vähille ku ei vaa kiinnosta ja ei täälä helesingisä oo oikeen ajopaikkoja niinkö Rollossa on. Noh, sit tuli ostettua tuommonen KTM mopo ja vähän sen kunniaksi oon muokkaillu noi hienot oranssit tekstit joka puolelle. No kumminki, sillä oon ajellu liian vähä ja katkonu luita sen kanssa. Sika viilee harrastus se kumminkin on. Nii, tää bloki nyt kai sit tulee käsitteleen mun siistiä laiffia täälä helsinkisä ja näitä mun ihania ja viileitä harrastuksia ja muutenki tätä perhe-elämää..

Ei täsä muuta.

Nauttikaa...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

makkeita merkintöjä pukkaa!